L’avaluació formativa i digital a Ensenyament de la llengua catalana (LILC i TILA)

L’avaluació d’aquesta assignatura es basa en l’acumulació de coneixements, tant teòrics com aplicats, d’una manera progressiva. Consta de cinc reptes obligatoris, algun de grupal, i només es pot aprovar per avaluació continuada. A l’activitat els estudiants han d’elaborar una seqüència didàctica en què mostrin que han assolit tots els aprenentatges que s’han fet en els reptes. Inclou una metacognició en la qual els estudiants han de reflexionar sobre el propi procés d’aprenentatge a través d’un portafolis. El retorn formatiu es fonamenta en rúbriques i també videofeedback. Inclou un role-playing en què els estudiants han d’assumir el rol d’un docent d’educació secundària i la formació d’adults.