Dominem les entrevistes: pràctiques i reflexions per a la selecció i el desenvolupament de persones

Aquesta acció d’avaluació té com a objectiu d’aprenentatge demostrar i millorar la capacitat de fer entrevistes de selecció i desenvolupament. Els estudiants, per parelles, s’enregistren fent un simulacre (role-playing) d’entrevista de selecció o de desenvolupament. Se’ls ha donat la informació necessària per saber el rol que ha de desenvolupar cada estudiant. Pengen les entrevistes al Fòrum i reben comentaris dels companys. Distingir entre les entrevistes de selecció i les de desenvolupament, saber-les preparar i conduir-les eficaçment són alguns dels resultats d’aprenentatge d’aquesta pràctica.