Infografia

Quines característiques han de complir els docents per poder-se adaptar a la modalitaten línia?

competències digitals nou docent

El fet de repensar el model educatiu des de la mirada de la digitalització impulsa les institucions a fer canvis en els seus processos per impactar directament i indirectament en tota la comunitat educativa de manera positiva. La digitalització exigeix un grau més alt de competències digitals tant als docents i els equips de gestió com a l’estudiantat. El següent document fa un recorregut per algunes de les característiques principals que han de tenir els docents per traslladar a l’estudiantat experiències d’aprenentatge motivadores i d’èxit en la modalitat en línia.

Amb el projecte Sharing Learning, la UOC comparteix coneixement i experiències tant pròpies com d’altres institucions en transformació digital en l’educació superior. La primera universitat nativa digital del món vol socialitzar, així, el coneixement i l’experiència que ha adquirit en els seus gairebé 30 anys d’història. Es tracta de reivindicar un model educatiu, organitzatiu i de serveis com a base de la transformació digital de les institucions d’educació superior.