Reptes de salut mental en l’educació superior

Seminari web retransmès per YouTube, que girarà al voltant dels reptes de la salut mental en l’educació superior. Aquest esdeveniment es concep com un dels diàlegs que s’emmarquen dins el cicle de debats que l’eLearning Innovation Center organitza amb l’Institut Tecnològic i d’Estudis Superiors de Monterrey (TEC) i la Pontifícia Universitat Catòlica del Perú (PUCP) amb ponents de l’Amèrica Llatina. En aquest diàleg, moderat per Esteban Venegas, hi participaran Jorge Carlos Lozano, director de Benestar Estudiantil (TEC), Mónica Cassaretto, presidenta de la Comissió de Salut Mental i professora del Departament de Psicologia de la PUCP, i Alba Pérez, professora lectora de la UOC.

El diàleg sobre la salut mental en l’educació superior s’articula per mitjà d’un debat en què s’intentarà donar resposta a preguntes sobre el passat més recent marcat per la pandèmia, l’actualitat i el futur. Els ponents parlaran sobre les implicacions psicològiques que ha comportat la pandèmia, les fonts d’estrès i les estratègies per fer-hi front a les universitats a partir de les polítiques institucionals. A més, es compartiran les iniciatives que hi ha per donar suport a la comunitat universitària i es plantejaran els canvis que caldrà fer en el futur.

Data: 30 de maig – 9 am Perú i Mèxic, 4 pm a Espanya