Activitat síncrona i correcció asíncrona a Tàndem.

Activitat d’avaluació a l’eina Tandem que permet organitzar i enregistrar converses en vídeo entre dos estudiants, per avaluar-ne la presentació i expressió oral i també la seva reacció síncrona davant d’una situació nova a la qual han d’aplicar el material treballat. En un repte sobre “Què és i què passa amb la classe mitjana”, després d’haver treballat una sèrie de materials, cada parella d’estudiants ha de concertar un dia i una hora per desenvolupar i enregistrar una trobada en la qual han d’establir un diàleg en una seqüència d’intervencions per exposar i contraposar arguments i aprofundir en el tema del repte.  L’avaluació permet generar una activitat síncrona amb tots els estudiants. Una part de l’activitat demana improvisació, fet que facilita el treball i l’avaluació de l’expressió oral i permet comprovar-ne l’autoria.