Trencant els murs de la universitat per transformar la societat (Circlet)

El projecte d’Innovació curricular mitjançant la recerca amb les comunitats: cercles d’aprenentatge d’educadors i tecnologia, CIRCLET per les sigles en anglès, és una iniciativa europea (Erasmus+) coordinada per la Queen’s University de Belfast i en la qual participa la UOC. El projecte té com a objectiu treballar amb el professorat perquè inclogui la recerca participativa i la cocreació de coneixement en la formació que imparteix. En concret, CIRCLET se centra a capacitar el professorat universitari amb les habilitats i les eines necessàries per a adaptar els plans d’estudi i proporcionar oportunitats perquè els estudiants puguin dur a terme recerca i aprenentatge compromesos amb la comunitat.