Infografia

Tendències en e-learning per al 2023

Els reptes de l’avaluació digital, l’anàlisi de dades per millorar l’experiència i l’èxit dels estudiants o qüestions relacionades amb l’aprenentatge al llarg de tota la vida, com ara la necessitat d’oferir microcredencials, són algunes de les tendències principals en el camp de l’aprenentatge virtual (e-learning) per al 2023.

Aquest serà un any en què continuaran vives algunes tendències que venen de l’any passat, com ara el paper que tindrà la cadena de blocs en el procés d’acreditació, i algunes que la pandèmia va posar sobre la taula, com ara l’aprenentatge socioemocional dels estudiants. En aquest article recollim vuit tendències en aprenentatge virtual amb el guiatge de Guillem Garcia Brustenga i Desirée Gómez Cardosa, membres de l’equip especialitzat en observació i detecció de tendències de l’eLearning Innovation Center (eLinC) de la UOC.